אודות

אודות

ד"ר יניר כסיף - מנתח עיניים, מומחה ברפואת עיניים, אוקולופלסטיקה ואסתטיקה של הפנים. מכהן כמנהל יחידת פלסטיקת עיניים – אוקולופלסטיקה, בבית החולים בנהריה. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת תל אביב בשנת 1987, ואת התמחותו ברפואת עיניים ובמחלות עיניים השלים בבית החולים נהריה, בשנת 1994. השתלם באוקולופלסטיקה וניתוחי פנים ב"Arizona Centre Of Plastic Surgery"  בהדרכת  ד"ר דריידן. מאז רכש ניסיון של שנים רron_4065בות בעבודה בתחום רפואת העיניים והפלסטיקה.

ד"ר יניר כסיף עוסק במגוון ניתוחים באזור העיניים, כאשר הבולט בהם הוא כמובן ניתוח הרמת עפעפיים. בנוסף לכך, הוא מתמחה באסתטיקה של הפנים ומבצע הזרקות מילוי ובוטוקס. בין שאר תפקידיו, הוא מכהן כבורר בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי, וגם בתחום זה ניכר ניסיונו ארוך השנים. לד"ר יניר כסיף הסדרים עם קופות החולים ועם חברות הביטוח, וכמו כן הוא משמש כרופא מומחה מטעמה של קופת חולים כללית (שירותי בריאות כללית) לצרכי התייעצות וחוות דעת נוספת.

את מומחיותו רבת השנים ואת מקצועיותו הבלתי מתפשרת מעמיד ד"ר כסיף לשירותם של לקוחותיו, הן בתפקידיו הציבוריים בבית החולים לגליל המערבי נהריה ובוועדות רפואיות של הביטוח הלאומי, והן בתחום הרפואה הפרטית. בזכותם של ניסיונו הרב ושל מיומנותו, הוא מעניק למטופליו טיפול מסור, מקיף ומקצועי בכל תחומי רפואת העיניים וניתוחי העיניים, וכן בתחום הפלסטיקה של הפנים.

בנימה אישית


  • רואה את המטופל כדבר החשוב ביותר וזהו השיקול היחיד עבורי
  • בכל פרוצדורה מרפאתית/ניתוחית שוקל מה המטופל מקבל והאם הסיכון שווה את הטיפול
  • קשוב לרצון המטופל, אך כאשר בקשת המטופל נראית לי לא נכונה, אומר את דעתי הרפואית
  • ההחלטות והשיקולים שלי מונעים מרפואה בלבד. אם איני יכול לעזור או לטפל, אדאג להפנות לגורם אשר ייתן מענה מתאים
  • הידע הרב שרכשתי ברפואת עיניים ובתחום האוקולופלסטיקה מאפשר לי לתת פתרונות נכונים ומתאימים לכל בעיה, בין אם מדובר בניתוחים, טיפולים או אסתטיקה